In sfarsit online!

Dupa lungi asteptari... de 20 de ore suntem in sfarsit online. Cu ajutorul muncii mele asidue am adus blogul in stare functionala.
Dar acum sa explic ce e cu el, bun totul a inceput ca un proiect pentru scoala, dar cu cat m-am gandit mai mult am hotarat sa ramana si dupa ce mi-am luat zecele. Momentan majoritatea posturilor vor fii in engleza dar cu timpul se vor diversifica pana ajung si la japoneza. Posturile urmatoare sigur au sa fie pe temele pe care le primesc.. hai sa zicem de la 'Sanda Gabor'( ca sa nu dezvalui numele real al profesoarei ) profesoara mea de engleza. Dar voi incerca sa mai introduc cateva elemnte despre viata cotidiana a elevilor si diverse.
Cam atat pe data viitoare. Ja ne.

3 comentarii:

Sanda Gabor spunea...

I'm glad you finally did this and I am indeed Sanda Gabor and I am proud of my name as I am proud of you being my so worthy a student.And it's not a joke!!!!

Sanda Gabor spunea...

I'm waiting to read some about your interesting life!

Anonim spunea...

Hm....mi se pare foarte interesant locusorul asta si imi place la nebunie cum arata, numai ca Andreea(04Shinigami/shinigami_revange)mi-a spus ca totul arata altfel inainte...ei ii placea mai mult cum era...Anyway, felicitari pentru ce ai realizat si succes in continuare ^^ Ja ne...