School is on

Bun dupa cum stiti am zis ca nu am sa postez doar temele pe blog pana cand se termina anul scolar, dar nu pot lasa o frumusete de blog in asteptare. Asa ca am sa postez si eu un pic, rog profesorii sa nu se supere.
Oameni buni a inceput scoala de-a binelea, nu avem ce-i face asta este, primim teme ne stresam, innebunim si in cele din urma murim(probabil). Dar nu va faceti griji este o scapare! Batrana raceala, este pe aici de cand ne stim si este scuza ideala pentru elevul care nu are chef de scoala. Asa ca copii nu uitati sa beti multe lichide sa va imbracati bine si sa faceti o vizita medicului cat mai curand.

2 comentarii:

Anonim spunea...

dude, lol! you're soo cooooolll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

^_^ He said you're cool...kawaii :P...A inceput scoala si odata cu ea si rutina care omoara tineretea -_-'...Eu sunt extrem de fericita ca am scapat de scoala...dar a venit faculta care-mi mananca ficatii cu proiecte de sute de pagini...so, toti elevii sa stie ca-i asteapta o "viata frumoasa si plina de relaxare"...NOT...dar totusi i9ncercati sa vedeti in continuare ce va rezerva viata...poate doar sunt eu mai ghinionista :P...