Comeback şi cu mult love la bord, chiar



Gomenasai pentru cei care aţi aşteptat de mult un articol nou, timpul pe care îl am la dispoziţie e puţin şi nu am prea mult timp de activităţi extraşcolare, aşa ca a trebuit să renunţ un pic la blog.
Despre ce vreau să vorbesc azi, sigur e un lucru de care ne-am bătut toţi la un moment dat şi care ne-a dat multe bătăi de cap, da... e iubirea. Probabil nu sunt cea mai indicată pesoana care să vorbească despe aşa ceva dar am simţit nevoia sa îmi exprim opinia, cum e iubirea vazută din perspectiva unui copil, pot zice.
Iubirea un sentiment mareţ, ce poate aduce multă fericire şi chiar tristeţe, unul înalţator ce poate împinge omul să facă lucruri extreme. Ce are apariţie spontană, din cele mai nebănuite situaţii şi este intens trăită. Unul ce poate fi trăit de o persoana sau de două...
Am să vă las în aer până la postul următor când am să vorbesc despre cei care nu au curajul să vorbească.

0 comentarii: