Shinigami Subs

Anunţ lansarea unui nou grup de fansubbing românesc Shinigami Subs. Grupul este originar clujean, membrii fondatori ( la o adică eu ) fiind de acolo, dar cuprinde oameni din toată ţara. Ce ne dorim:

- traduceri de calitate

- calitate video sporită

- traduceri complete, TOATE proiectele vor fi finalizate

- să răspundem la cerinţele fanilor anime

Ce nu ne dorim:

- traduceri rapide de proastă calitate

- video de dimensiuni reduse şi calitate prostă

- distrugerea fişierului original prin modificari

Asta ar fi ceva spus pe scurt, la ce să vă aşteptaţi din partea noastră: cât mai multe subtitrări. Deşi sumtem o echipă mică o să ne desucurcăm cu tot ce ni se aruncă în faţă.

Şi acum un mic preview la primul nostru proiect Lupul şi Mirodeniile ( Spice and Wolf sau Ookami to Koushinryou ), enjoy. Probabil episodul va fi la lansat undeva spre sfârşitul săptamânii.

Pentru informaţii suplimentare sau contact vă rog să trminite-ţi un mail la sir_ice15@yahoo.com sau la silviu_shinigami@yahoo.com .

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru grup! Va urez spor la munca si sa realizati din lista cu ce va doriti o realitate. Monica

EverSpike spunea...

bravo, buna treaba, si eu fac fansub asa ca stiu si pot aprecia... de fansub-ul vostru am dat din greseala, vroiam sa schimba numele grupului in shinigami subs si am cautat sa vad daca mai exista unul asa... ghinionul meu...