Nervi cu dedicaţie

Nu ai fost niciodată atât de nervos încât să nu îţi mai pese, ce naiba ba chiar începe să îţi placă ( se exclud cei sado-maso ). Da! Mai ai 20 de minute să termini dar este doar o minciună. Domnul Pisălog nu se simte bine dacă nu te tot bate la cap, de parcă nu ai şti să te uiţi la ceas şi singur. Nu, el trebuie să îţi reamintească insistent, şi când colo te trezeşti că din 20 el le face 10.
E cadru didactic are scuză, da ca să vezi! E o scuză că ai devenit un morcov cu plazback? E ca şi cum ai spune că tasta ~ este folosită la ceva, uite nici măcar Google nu ştie de ea:
Întradevăr care este utilitatea lui? De ce nu avem toţi câte un casetofon în clasă? Ceva se răscoală în mine şi îmi zice că nu are aşa ceva. Dar "mumiile ditactice" din minister ne zic următoarele:
E pentru cultura generală a oricărui elev din România.
... şi aşa ne vară tot pe gât în jos şi se şterg pe palme. Dar pentru cultura mea generală putea fi şi Istoria Somnului - o materie care mi-ar fi stârnit tot interesul, să dorm. Ah da, atunci săracii muritori de foame cum îşi mai caştigă pâinea?
Da Domnle' Guşe, mă îndrăgostesc de tine! Mai ales când mă gândesc - Materia asta de unde au mai socos-o, a venit cineva şi a luat o pagină din stânga şi din dreapta? O fomula pe ici şi colo, totul facut după formula Pm*CT/ore pe lună, unde Pm este pagini materie, CT, criterii tâmpite toate împarţite la ore pe lună.
Da! Se răscoală ceva în mine, sper că se zvârcoleşte si Eminescu, ca să nu fiu singur cu restul elevilor din sistemul educaţional TBC-ist român.

0 comentarii: